مانند هر محصولی که ممکن است بخرید ، موارد مثبت و منفی نیز وجود دارد. برای تصمیم گیری خرید آگاهانه در مورد استفاده یا عدم استفاده از چاپگر لیزری ، باید این را بدانید.

پرینتر hp
پرینتر hp

در اینجا لیستی از مهمترین مزایای چاپگر لیزری آورده شده است:

• کارتریج خوب و چاپ سریع - آنها می توانند به جای فقط یک خط در هر بار ، یک صفحه چاپ کنند. افراد زیادی در مورد اینکه چند چاپگر در یک دقیقه می تواند چاپ کند صحبت خواهند کرد ، اما اکثر چاپگرهای لیزری می توانند تا 2000 صفحه در هفته چاپ کنند.

• لیزر بی صدا -tabat در مقایسه با چاپگرهای دیگر بسیار ساکت است. پرینترهای لیزری به ندرت صدا منتشر می کنند. آزار دهنده تر از چاپگرهای قدیمی نیستند.

• هزینه های تعمیر و نگهداری - اگرچه پرینترهای لیزری گران تر هنگام خرید ، در طول زمان هفت برابر ارزان تر از چاپگرهای دیگر در طولانی مدت هستند. زیرا چاپگرهای لیزری از جوهر به جای جوهر استفاده می کنند. ماندگاری جوهر بیشتر است و صفحات بیشتری نسبت به کارتریج های جوهر چاپ می کند. شما می توانید هزاران صفحه را فقط روی یک کارتریج جوهر چاپ کنید. این یک واقعیت شناخته شده است که فروشندگان چاپگر جوهر افشان آن را با قیمت پایین می فروشند زیرا می دانند که برای فروش جوهر پول بیشتری کسب خواهند کرد.

• کیفیت چاپ - چاپگر لیزری کیفیت چاپ بهتری نسبت به اکثر چاپگرها دارد. چاپگرهای لیزری عکس ها و اسناد با کیفیت بالا را در مدت زمان کوتاه تولید می کنند. فناوری مورد استفاده برای چاپگرهای لیزری ، چاپها را می تواند از بهترین کیفیت برخوردار سازد. پرینترهای لیزری برای پوشاک طولانی و همچنین نیازهای درجه یک تجاری بهتر هستند.

جوهر - جوهر چاپ ضد آب را فراهم می کند. بدون جوهر ، چاپ تغییر شکل نمی یابد. جوهر که هم پلاستیک است و هم آهن ، روی کاغذ ذوب می شود. اگر چاپگر لیزری خود را برای مدت زمان طولانی تنها بگذارید ، جوهر خشک نمی شود و تمام می شود. نمونه جوهر اپسون 673

• قابلیت اطمینان - چاپگرهای لیزری افسانه ای برای خدمت به زندگی آنها. ماندگاری آن از بیشتر چاپگرها بیشتر است. اگر اتفاقی برای چاپگر لیزری شما بیفتد ، بیشتر تعمیراتی که فقط مربوط به تعویض و تعویض قطعات است ، در مجموع یک چاپگر لیزری است که از نظر قابلیت اطمینان شگفت انگیز است.

• سازگاری -ststia اکثر چاپگرهای لیزری خود را با هر رایانه شخصی شناسایی می کنند. آنها در حال اتصال و استفاده از دستگاههایی هستند که برای کارکرد فقط به اتصال متصل هستند. این چاپگرها همچنین می توانند با اکثر تلفن های هوشمند یا تبلت ها یکپارچه شوند.

پرینتر برادر
پرینتر برادر

منبع